افتتاح هتل 3 ستاره‌ جيرفت در دهه فجر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
افتتاح هتل 3 ستاره‌ جيرفت در دهه فجر
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389
بازدید : 28
نویسنده : مولوی
مديركل ميراث فرهنگي و گردشگري استان كرمان از افتتاح هتل جيرفت در دهه‌ فجر خبر داد.

هادي ايرانمنش در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار داشت: قرار است در دهه‌ فجر امسال، هتل سه ستاره‌ جيرفت افتتاح شود. با گشايش اين هتل به تعداد تخت‌هاي اين استان افزوده خواهد شد.

او هم‌چنين درباره‌ برنامه‌هاي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان كرمان، گفت: در اداره كل ميراث فرهنگي و گردشگري استان كرمان جلسه‌هايي را برگزار كرده‌ايم و احتمالا در هفته‌ جديد، نخستين جلسه را با حضور استاندار كرمان كه مديريت ستاد را نيز برعهده دارد، برگزار مي‌كنيم. تهيه‌ اقلام اطلاع‌رساني، برگزاري چند جشنواره و جنگ شادي جزو برنامه‌هايي است كه اجرا مي‌شود.

ايرانمنش با اشاره به اين‌كه برگزاري نمايشگاه صنايع دستي و سوغات نيز در دستور كار است، افزود: امسال به‌دنبال اين هستيم كه با همكاري برخي ارگان‌ها مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و شهرداري، جشنواره‌ها را متفاوت‌تر از قبل برگزار كنيم. برنامه‌ريزي‌هاي لازم نيز پس از برگزاري جلسات مشخص خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: